FOX

Mediasuhteet


Alkuasetelma


TV-kanava Fox halusi julkisuutta The Walking Dead -sarjan 9. kaudelle, joka starttasi Fox-kanavalla syksyllä 2018. He pyysivät meitä huolehtimaan kylmiä väreitä nostattavan markkinointitempauksen pr:stä.


Mitä teimme


Helsingin Narinkkatorille pystytettiin pop up -ravintola, jossa tarjottiin median edustajille ja yleisölle ihmislihaburgereita. Kyse oli ihmislihan makua imitoivista gourmet-burgereista, joita tarjoili paikan päällä lontoolainen Four Seasons -hotelliketjun pääkokkina tunnettu Tom Wolfe.


Tulokset


Kampanjan omaperäinen tiedotus poiki yli 50 uutisartikkelia, joiden yhteistavoittavuus oli yli 15 miljoonaa kontaktia. Kampanjalla oli myös huikea sometavoittavuus ja konsepti herätti keskustelua iltapäivälehtien keskustelupalstoja myöten.