Alkuasetelma
Ärrä on ulkoistanut osan viestinnästään meille. Olemme hoitaneet kaikkien tunteman brändin viestintää jo yli kymmenen vuoden ajan. Hoidamme Ärrän mediasuhteita ja vastaamme kaikista tiedottamistoimenpiteistä.
Mitä teimme
Ärrällä tapahtuu, innovatiivinen ketju kehittää koko ajan uusia tempauksia yhteistyössä kanssamme. Vuoden 2016 syksyllä ketju toi rintaliivit pahvisiin take away -mukeihin Roosa nauha -keräyksen tukemiseksi. Samana vuonna järjestettiin samaan Reitan-konserniin kuuluvan ruotsalaisen Pressbyrån kanssa kahvimaaottelu. Vuosina 2014 ja 2017 R-kioski liputti kahvikupeillaan suvaitsevaisuuden puolesta ja järjesti kyselyn siitä, kuka on Suomen suvaitsevaisin henkilö. Vuonna 2018 Ärrä jakoi hyvää mieltä ostoskuiteissa olleiden vitsien mukana.
Tulokset
Ärrän tempaukset saavat hyvin julkisuutta: mediaosumia tekemiemme tiedotteiden pohjalta kertyy satoja vuosittain.