Vuoden vaihteen lähestyessä raikastimme ilmettämme ja uudistimme verkkosivumme.
OSG Viestinnän uusi visuaalinen ilme on laskeutunut keskuuteemme.
–OSG Viestintä on hyvän elämän viestintätoimisto. Mitä on hyvä elämä? Vastauksia on yhtä monta kuin on vastaajaakin. Miten muodostaa yrityksen visuaalinen identiteetti niin moninaisen ja monitulkintaisen asian pohjalta, kuin hyvän elämän merkitys, pohtii Art Directorimme Pauliina Mäkelä ja jatkaa:
–Yksiselitteisen vastauksen mahdottomuus kääntää katseen prosessiin. Kysymykseen miten. Miten hyvä elämä saavutetaan? Uusi ilme on syntynyt tämän kysymysasettelun pohjalta. Matka on yksilöllinen, ja huiput löytyvät osaamista ja sisältöä kartoittamalla.
Pauliina kertoo, että uusi ilme kuvaa topografista mielenmaisemaa, karttaa, jonka avulla navigoimme kohti merkityksellisempää elämää.
–Se on reitti hyvään elämään. Topografisen kartan muoto on orgaaninen ja moninainen kuten asiakaskuntamme. Mutta myös me, viestinnän ammattilaiset, muovaudumme asiakkaidemme tarpeisiin: uusi asiakas on aina uusi merkitysten löytöretki.